7 клас

7 клас Інформатика
Електронна скринька вчителя nataliantonyuk76@gmail.com 

Інформатика : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. 1-74 навч. закл. / Й. Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2015.     240 с. 

Заготовки для теми Microsoft Excel 2007



Тема 1. Служби Інтернету (6 год.)
Домашнє завдання
1.                        
Інструктаж з ТБ. Повторення вивченого в 5-6 класах.

2.                        
Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки.
Створити скриньку gmail.com. надіслати листа вчителю за адресою nataliantonyuk76@gmail.com
Читати п.1.1.
3.                        
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів.
Тест 1. "Електронне листування". Читати п.1.2.
4.                        
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
Написати листа вчителю з вкладеним файлом "Безпека листування"Читати п.1.3. 
5.                        
Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси.
6.                        
Моделі. Етапи побудови моделей.
Читати п.2.1., 2.2., виконати №5,6 стор.39
7.    
Реалізація математичних моделей.

8.                           
Тематична робота №1. Служби Інтернету
Тест 2.
                     
Тема 2. Опрацювання табличних даних. 

9.                        
 Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Об’єкти електронних таблиць.

10.                     
 Редагування та форматування електронних таблиць. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.

11.                     
Адресація. Формули.

12.                     
Автоматизація введення даних. Автозаповнення.

13.                     
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозавершення та автозаміна.

14.                     
Тематична робота №2. Опрацювання табличних даних. 

15.                     
Повторення і систематизація навчального матеріалу

16.                     
Повторення і систематизація навчального матеріалу

















































ВИВЧАЄМО ІНФОРМАТИКУ РАЗОМ - ТЕСТУВАННЯ ОНЛАЙН/  

Вхідне тестування 
"Чи знайомі ви з Google - сервісами"

Підсумковий тест  з розділу «Розв'язування компетентнісних задач, виконання навчальних проектів»

Урок 19. (01.02, 03.02) Практична робота №6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора Microsoft Excel 2007.


Домашне завдання:  Повторити п.4.1-4.3., відповідати на питання стор.108

Контрольні питання:
1°. У яких форматах можна подати числові дані?
2*. Які формати даних потрібно встановити для таких даних: зріст учня, дата народження учня, прізвище учня, домашній номер телефону учня, вартість квитка на потяг, відсоток хлопців від загальної кількості учнів класу?
З*. Значення яких властивостей можна встановити для символів у клітинках? Які засоби для цього існують?
4*. Значення яких властивостей можна встановити для клітинок електронної таблиці? Які засоби для цього існують?
б*. Які операції з форматування таблиці можна виконати? Які засоби для цього існують?
6*. У яких випадках потрібно змінювати ширину стовпців і висоту рядків?
7*. Для чого призначено приховування рядків або стовпців? Як виконати ці дії? Як відобразити приховані об'єкти?
8*. Як об'єднати кілька клітинок в одну? Для чого це використовують?
9*. Для чого потрібно виконувати форматування об'єктів електронної таблиці?



Урок 18. (25.01, 27.01) Форматування об’єктів електронної таблиці Microsoft Excel 2007.

Домашне завдання:  Читати п.4.3., відповідати на питання стор.108, виконати №3 стор.109 і надіслати на електронну адресу. Файл - заготовка Зразок 4.3.3

Файли - заготовки для тренування за підручником  Вправа 4.3
                                                                                       Зразок 4.3.1
                                                                                       Зразок 4.3.2
                                                                                       Зразок 4.3.4

Урок 17. (18.01, 20.01) Уведення  та редагування даних в таблиці  Microsoft Excel 2007.


Домашне завдання:  Читати п.4.2., відповідати на питання стор.98, виконати №3 стор.99 і надіслати на електронну адресу.  

Урок 16. (11.01, 13.01) Електронні таблиці. Табличний процесор Microsoft Office  Excel 2007.

Домашне завдання:  Читати п.4.1., відповідати на питання стор.90, виконати №10,11 стор.91  
Контрольні питання 
1°. Що таке табличний процесор? Які можливості він має? 
2. Що таке електронна таблиця? Із чого вона складається? 
3*. Які переваги у використанні електронних таблиць порівняно з паперовими?
4*. У яких сферах діяльності людини зручно використовувати електронні таблиці?
5. Які типи даних можуть міститися в клітинках електронної таблиці?
 6. Які об'єкти табличного процесора Excel 2007 ви знаєте? Які їх властивості?
7°. Які імена за замовчуванням мають аркуші книги з електронними таблицями; з діаграмами? 
8. Із чого складається адреса клітинки? Наведіть кілька прикладів. 
9. Що таке діапазон клітинок? Як задати його адресу? 
10°. Що таке табличний курсор? Який він має вигляд?

Урок 15. (21.11, 23.12) Повторення вивченого матеріалу за І семестр.

Домашне завдання:  Повторити п.1.1 - 3.4. 
Контрольні питання
1°. Які процеси називають циклічними? Наведіть приклади. 
2°. Який загальний вигляд команди циклу з лічильником? З*. Що таке тіло циклу і заголовок циклу? 
4°. Який алгоритм називають алгоритмом із циклом?
5°. Що таке висловлювання?
6°. Які висловлювання називають істинними, а які — хибними? 
7. Чому висловлювання «Якщо — то» називають умовним? 8* Як перевірити, істинним чи хибним є умовне висловлювання «Якщо — то»?
9°. Який фрагмент алгоритму називають лінійним?
10. Чим відрізняється лінійний фрагмент алгоритму від циклу?
11. Що таке розгалуження в алгоритмі?
12. Які два види розгалуження використовують в алгоритмах? Як виконується кожне з них?
13. Чим характерне розгалуження як фрагмент алгоритму? 14*. Чим відрізняється лінійний фрагмент алгоритму від розгалуження? 
15*. Чим відрізняється розгалуження від циклу? 
16*. Як організувати розгалуження в Scratch?
17°. Що таке цикл в алгоритмі?
18*. Як виконується стандартний цикл з передумовою?
19*. Чи можуть команди тіла циклу не виконуватися жодного разу? Поясніть свою відповідь, проілюструйте пояснення прикладами.
20*. Чи може виконання циклу ніколи не закінчитися? Поясніть свою відповідь, проілюструйте пояснення прикладами.
21. Чим відрізняється виконання команди циклу з передумовою повторювати поки в Scratch порівняно зі стандартною командою циклу з передумовою?
22*. Якими командами можна організувати цикл з передумовою в Scratch? Як виконуються ці команди?



Урок 14. (14.12, 16.12) Практична робота №5 "Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Скретч"

Домашне завдання:  Повторити п.3.4. 

Практична робота №5 стор. 78






Урок 13. (07.12, 09.12)  Цикли з передумовою

Домашне завдання:  Читати п.3.4., вик. №1 стор.77. 


Урок 12. (30.11, 02.12) Практична робота №4 "Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч"

Домашне завдання:  Повторити п.3.3. 

Практична робота №4 стор. 71



Урок 11. (23.11, 25.11)  Алгоритми з розгалуженням.

Домашне завдання:  Читати п.3.3., виконати завдання №6 стор.71 (письмово, скласти блок-схему)

Навчальне відео "Алгоритми з розгалуженням"


Алгоритм розв’язування задачі "За введеними сторонами,  визначити рівносторонній трикутник чи ні"






Урок 10. (16.11, 18.11)  Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовні висловлювання.

Домашне завдання:  Читати п.3.2., виконати завдання №2, №4 стор.61 (письмово)

                                                                                                                                                                 

Урок 9. (09.11, 11.11)  Інструктаж з БЖД.Практична робота №3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.

Домашне завдання:  Повторити п.3.1, виконати завдання №5
Практична робота №3 стор. 59



Видео урок Цикл в цикле



                                                                                                                                                           

 Урок 8. (02.11-04.11)  Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.
      
 Сторінки  підручника для опрацювання  51 - 57, п.3.1 
Контрольні питання стор. 57
Домашнє завдання: Прочитати п.3.1., 
                                  виконати завдання №6 стор.58
Запам’ятайте!
Процеси, які повторюються, називають циклічними.

     Команду виду Повторити N разів Команди називають командою циклу з лічильником. Команди утворюють тіло циклу, а число N задає кількість повторень тіла циклу. Тіло циклу може складатися з однієї або з кількох команд. Саму команду Повторити N разів називають заголовком циклу.
     Фрагмент алгоритму, у якому одна або кілька команд можуть виконуватися більше ніж один раз, називають циклом.
Алгоритм, який містить цикл, називають алгоритмом із циклом, або алгоритмом з повторенням.

         Якщо серед команд тіла циклу є команда циклу» то другий цикл називають вкладеним у перший. Цикл, у тіло якого входить інший цикл, називають зовнішнім, а сам вкладений цикл називають внутрішнім.

Блок - схема циклічного алгоритму




Видео урок    Конечный цикл





                                                                                                                                                                    Урок 7. (10.10-13.10) Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
Інструктаж з БЖ.

Сторінки  підручника  47



                                                                                                         Урок 6. (03.10-07.10) Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційної моделі.


 Сторінки  підручника для опрацювання  39 - 44   
 Контрольні питання стор. 46

Навчальний тест  Форми подання інформаційних моделей

Домашнє завдання: Прочитати п.2.2., 
                                  виконати завдання №3 стор.46
Розв’язання надсилайте на електронну пошту.






                                                                                                            

Урок 5. (26.09-30.09) Моделі. Типи моделей.


 Сторінки  підручника для опрацювання  35 - 39   
 Контрольні питання стор. 38
Домашнє завдання: Прочитати п.2.1., 
                                  виконати завдання №5, 7 стор.39

Навчальний тест  Види моделей


                                                                                                            

Урок 4. (19.09-23.09) 
Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
Тематична робота №1 з теми: «Електронне листування»

Повторити пункти 1.1-1.3 стор.6-29

Опрацювати ПІДСУМКИ РОЗДІЛУ 1 стор.30-33.


Практична робота №1   стор. 29

Надсилайте листи на мою електронну скриньку nataliantonyuk76@gmail.com


                                                                                                                   
Урок 3. (12.09-16.09) Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.

Сторінки підручника для опрацювання 22 - 26
Контрольні питання стор. 28

Виконай завдання на стор.29: №2, 3.



                                                                                                            

Урок 2. (05.09-09.09) Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.



Сторінки підручника для опрацювання 15 - 20
Контрольні питання стор. 21
Виконай завдання на стор.22: №1, 3,7.

Видео - створення папки (ярлика) у пошті


Як зберегти документи у своїй пошті? 


Етикет листування




                                                                                                         


Урок 1. (01.09-02.09) Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.






Електронна пошта це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.
Адреса електронної поштової скриньки складається з іменікористувача, під яким його зареєстровано на сервері поштовоїслужби (логін), та адреси поштового сервера, розділених символом @.


 Контрольні питання стор. 13

 Навчальний тест Служби інтернету

Завдання 1. Створити електронну поштову скриньку в поштовій службі FREEMAIL або Gmail.
Завдання 2. Виконати завдання №7 на стор.14











1 коментар: